مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:102023-01-02سياسي

 نباید بیماران در برخی مطب ها مجبور به پرداخت پول نقد شوند


 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی تیم بازرسی با حضور دستگاه های ذیربط مانند امور مالیاتی، دانشگاه علوم پزشکی، - ایسنا/کرمانشاه  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی تیم بازرسی با حضور دستگاه های ذیربط مانند امور مالیاتی، دانشگاه علوم پزشکی، نظام صنفی و بسیج اصناف با هدف بازدید از مطب های پزشکی به منظور بررسی نصب دستگاه کارتخوان در مطب ها تشکیل و با تخلفات برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

عبدالوحید محمدی در جلسه هماهنگی برای تسریع در نصب دستگاه های کارتخوان در مطب های پزشکی استان، تصریح کرد: آنچه برای ما مهم و الزامی است کسب رضایتمندی مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعات به مطب های پزشکی با پرداخت کردن وجه نقد و یا کارت به کارت است.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه رفاه حال مردم و الزام نصب دستگاه کارتخوان در مطب های پزشکی است، اظهار داشت: لازم است برای ارتقای جایگاه جامعه پزشکی به مصوبات جلسه امروز در خصوص الزام به نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها توجه و اقدام شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقای جایگاه پزشکان با برخورد با متخلفان هستیم، گفت: بدون تردید هر پزشکی که اقدام لازم را برای نصب دستگاه کارتخوان انجام ندهد، در واقع به جایگاه جامعه پزشکی لطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نباید بیماران در برخی مطب ها مجبور به پرداخت پول نقد شوند

 نباید بیماران در برخی مطب ها مجبور به پرداخت پول نقد شوند